نسیم حجاب

  • ۰
  • ۰



انجام پایان نامه ارشد مدیریت


هدف از نگارش رزومه معرفی شما از لحاظ معین ات فردی سوابق کاری ، تجربیات تحصیلی آکآدم یک عمومی است ، نوشتن رزومه صحیح میتواند اثر بسیار زیاد بسیاری در جلب نظر کارفرما داشته باشد.
۱۰ نکته جهت نوشتن رزومه بهتر Top 10 CV Writing Tips


سعی بکنید رزومه را زیاد نکنید و در صفحه تمام موارد را به صورت خلاصه بگنجانید دیدن یک رزومه ۳ صفحه ای از دید کارفرما زیاد خوشایند نیست .
سعی بکنید اطلاعات خیلی مهم تر را در اول رزومه بیاورید ترتیب پیشنهاد ی ما به این شکل است :
۱- اطلاعات فردی
۲- اطلاعات ارتباط
۳- تحصیلات دانشکده ی
۴- سوابق کاری
۵- دوره های گذرانده
۶- تخصص ها
۷- شرح ات.
به احتمال زیاد اطلاعات ارتباط خود حاوی : تلفن همراه ، تلفن منزل ایمیل را در رزومه خود درج بکنید .شخصی که رزومه شما را میخواند بایستی بتواند با شما رابطه برقرار نماید.

تحصیلات دانش کده ی را بنویسید.
سوابق کاری را در شرکت و پروژه هایی که در آن ها بوده اید را به همراه پست مدت وقتی که مشغول به کار بوده اید را عنوان نمایید به یاد داشته باشید که فقط سوابق کاری مرتبط با شغل درخواست ی را بنویسید ؛ به عنوان مثال در صورتیکه متقاضی شغل حسابداری هستید سابقا در شغل طراحی گرافیک کار میکردید نیازی به نوشتن تجارب کسب کرده در زمینه طراحی گرافیک ناست .
در صورتیکه دوره هایی را به صورت آزاد گذرانده اید ، نام دوره مدت زمان دوره را با قید محل تحصیل ( نام مرکز روش ) بنویسید.

تمام تخصص هایی که دارید را به صورت تیتر وار بنویسید.
چنانچه حقوقه خاصی مد نظرتان است ، آنرا در پارت توضیح ات بنویسید در اینصورت کارفرما میتواند آسان تر انتخاب نماید . ولی اگر مایلید که مسئله حقوق با کارفرما باشد میتواند درمورد حقوق چیزی ننویسید.
در سری شرح ات رزومه ، علاقمندی ها و نکات برجسته خود را بنویسید و چنانچه احساس میکنید میتوانید مسئولیتی بپذیرید آنرا ذکر بکنید ؛ اما بایستی این نکته را بخاطر داشته باشید که از غلو کردن تعریف از خود به بپرهیزید.
از نوشتن موارد بد اجتناب بکنید ، به عنوان مثال از مجموعه قبلی خود بد گویی نکنید ؛ اینکار دید کارفرما را نسبت به شما خراب می نماید .

  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • جواد کیشمیش

نظرات (۱)

  • مهدی شاهمرسی
  • می شه نمونه هم بزارین ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی